Wednesday, September 2, 2015
Mustang-ი კოდური სახელით "მელა"
ერთ-ერთი საუკეთესო Mustang-ი, კოდური სახელით "მელა". (მესამე თაობა) რომელიც დაიწუნეს, მაგრამ დროთა განმავლობაში მან მაინც მიაღწია იმას რომ გამხდარიყო საუკეთესო თავის რიგებში. მისი უნიკალური ძარის გამო შეიძლება ნებისმიერი დისციპლინის მორგება, დრაგი იქნება რბოლა თუ დრიფტი. (რატომღაც სულ დრიფტი ურჩევნიათ) ვინმე იტყვის რატომ "მელა" ? იმიტომ რომ მასსავით "ეშმაკი" და მოქნილი არის.
სურათზე კი არის Speedhunters-ის ერთ-ერთი წარმატებული დრიფთ პროექტი რომელსაც ბადალი არ ჰყავს.
მოგვიანებით შეიქმნა მისი კობრა ვერსია, რომელიც 90იანი წლების დრაგის მეფე ხშირად იყო.
•მწარმოებელი - Ford Motor Company
•პროდუქცია 1978–1993
•მოდელის წლები 1979-1993
•დიზაინის შექმნა 1976
ძრავთა შემადგენლობა
•2.3 L (140 cu in) 86 hp I4
•2.3 L (140 cu in) turbocharged I4
•3.3 L (201 cu in) I6 85 hp
•2.8 L (171 cu in) V6
•3.8 L (232 cu in) Essex V6
•4.2 L (256 cu in) V8
•4.9 L (302 cu in) Windsor
გადაცემათა კოლოფი
•4/5-speed მექანიკური
•3/4-speed ავტომატური
ძარის ტიპები
•2-კარიანი ე.წ "კაბრიოლეტი
•2-კარიანი კუპე
•3-კარიანი "ჰეჩბექი"
ვიღაც იტყვის 86 ცხენი რა არისო. მაშასადამე პასუხია საწვავის კრიზისი რომელიც ამერიკას 79ში ქონდა. შესაბამისად ძრავიც დაბალი მოცულობის იყო და დაბალი "საჯინიბო" ჰყავდა.
ხალხის უმეტესობა თვლის რომ ეს "ნაგავია", არადა ასეთი პერსპექტიული მანქანები იშვიათობაა.