ახალი ”პრიუსი” ისე გამოიყურება, თითქოს მისმა დიზაინერებმა ბნელ სარდაფში იმუშავეს. არა, ამას AUTO BILD კი არ ამბობს, არამედ ამას ერთ-ერთი მკითხველი წერს - მიხაელ ბ. ვუპერტალიდან. ძვირფასო მიხა, წამოდი ერთად დავლიოთ!
და თან, დალევისას ვისაუბროთ... ჰმ... საინტერესო დიზაინზე კი არა, არამედ ახალი ”პრიუსის” შინაგან თვისებებზე. გარეგნობას თავი რომ დავანებოთ, ”ტოიოტამ” მეოთხე თაობის ”პრიუსზე” ძალიან გულმოდგინედ იმუშავა. ნაცნობი ჰიბრიდული სისტემა, რომელიც შიდაწვის 4-ცილინდრიანი ძრავისგან და ელექტრომოტორისგან შედგება, უფრო მსუბუქია. ელემენტები კი მეტ სიმძავრეს გვთავაზობენ. რეზულტატი: ისედაც ძალიან ეკონომიური მანქანა კიდევ უფრო ეკონომიური გახდა.
მძღოლის სამუშაო მაგიდაზე ისევ იგრძნობა სივრცე, მაგრამ ნაკლებად პრაქტიკულია
AUTO BILD-მა აქტუალური ”პრიუსი” რომ გატესტა, საშუალო ხარჯი 100 კილომეტრზე 3,2 ლიტრი გახლდათ. ახალი ”პრიუსის” საშუალო ხარჯი კი, დიდი ალბათობით, 3 ლიტრზე ნაკლები იქნება. ჰო, გასაგებია, რომ მართვის სიამოვნებაზე ლაპარაკი ზედმეტი იყო, მაგრამ სამაგიეროდ, საწვავის ჩასხმისას მიიღებ უდიდეს სიამოვნებას. აი, ახალი ”პრიუსის” შემთხვევაში კი ეს ყველაფერი კიდევ უფრო უკეთესი უნდა იყოს. მაგალითად, ”ტოიოტა” გვპირდება, რომ აჩქარებისას შიდაწვის ძრავის წყევლა-კრულვა წარსულს ჩაბარდა. თუმცა ამას მხოლოდ მას მერე დავიჯერებთ, როცა მარტში ახალ ”პრიუსს” გავტესტავთ. ახლა კი მხოლოდ იმის თქმა შეგვიძლია, რომ ინტერიერის ხარისხი გაცილებით გაუმჯობესებულია. ნაკლები იაფფასიანი პლასტმასი და მეტი ძვირფასი მასალები. აი, სად ჩანს პროგრესი.
ბერკეტი წინამორბედშიც ასე იყო. მარჯვენა ღილაკი ელექტროსვლისთვის
...და კიდევ, ძვირფასო მიხაელ ვუპერტალიდან, რაც შეეხება დაიზაინს. გინდ ასე შეხედე, გინდ - ისე: განსხვავებული ნამდვილად არის. და, შესაძლოა, ეს მანქანა სულაც არ უნდა მოგეწონოთ ვუპერტალელებს, თუკი ამერიკელებს მოეწონებათ.
დასკვნა
ვისაც ”პრიუსი” უყვარდება, ღამღამობით ალბათ ექსელის ცხრილები ესიზმრება. სამაგიეროდ, ახალი ”პრიუსის” საწვავის ხარჯი 3,5 ლიტრზე ნაკლები იქნება და, რაც ასევე მნიშვნელოვანია, მანქანა არასდროს გაფუჭდება. სხვამხრივ კი, შესაძლოა, ზედმეტად სულელი ვარ, თან პროვინციელიც გახლავართ, მაგრამ ”ტოიოტას” ახალი დიზაინი არ მესმის. არ მესმის და რა ვქნა.
ანდრეას მაი
აი, ასეთი იქნება ახალი ”ტოიოტა პრიუსი” - კიდევ უფრო ეკონომიური უცნაური დიზაინით
წყარო: Auto Bild Georgia