Friday, September 18, 2015
Thursday, September 17, 2015
Ford Shelby GT now available with Mustang's EcoBoost engine
Shelby American’s first vehicle based on the Ford Motor Company’s [NYSE:F] sixth-generation Mustang was the Shelby GT, which is built from a donor Mustang GT and delivers in excess of 600 horsepower thanks to a custom supercharger upgrade for the car’s 5.0-liter V-8. But as Shelby expands outside of North America for the first time, the tuner has had to accept that in some markets there is significant demand for its products minus the V-8 engine.
That’s why the Shelby GT is now also available with the Mustang EcoBoost’s turbocharged 2.3-liter four-cylinder engine. Ford doesn’t offer its V-6-powered Mustangs outside North America, hence the reason Shelby has focused on the four-banger.
“Ever since Ford announced that its terrific new Mustang would be available worldwide, requests for Shelby versions of the car have rolled in from across the globe,” Shelby American CEO Joe Conway said in a statement. “Since the majority of Mustangs that Ford offers in many of those countries will be the EcoBoost model, our team has been developing a Shelby GT model for the nimble new turbocharged four-cylinder car, as well as the V-8-powered GT.”
Shelby’s upgrades for the car see output dialed to 335 horsepower, up from 310 hp in the stock model. The cars also benefit from sharper handling, beefier brakes, 20-inch wheels, a new exhaust, carbon fiber aero aids, and various interior mods. Crucially, the vehicles are included in the official Shelby registry, even those examples being built in licensed workshops located around the globe.
Shelby says the package was specifically developed for a new network of ‘Shelby Mod Shops’ that will stretch from Europe to South Africa, China and Australia. They will add the Shelby package to a Ford Mustang that a customer has purchased locally. Of course, it’s also available Stateside.
Anyone with a Mustang EcoBoost can turn their car into a Shelby GT for $23,995. From here, there’s a lost list of optional extras that can be added including more aggressive brakes, stronger half shafts, more cooling, new brake ducts, and carbon fiber body accents.
Source: Webogi
Wednesday, September 16, 2015
2016 Ford Focus RS Hits 60 in Just 4.7 Seconds, Starts At $36,605
A new Drive Mode lets you kick the ass out on this hot hatch.
Ford revealed today that the all-new Ford Focus RS (which will come to the U.S.) is the fastest Ford RS model ever. Gone is the torque steer that defined the previous models. In its place is an AWD system that will propel the RS from 0-62 mph in just 4.7 seconds.
The 2.3 liter EcoBoost four cylinder produces a punchy 345 bhp and 325 ft.-lbs. of torque, which is more than the EcoBoost Mustang. And here's something cool: the engine will temporarily make 347 ft.-lbs. of torque under hard acceleration due to transient overboost. Sounds like a lovely invitation to us.
The RS comes with four Drive Modes (Normal, Sport, Track) but the last one is of interest to us: Drift Mode. In this mode, the driver can control oversteer drifts, something that was obviously impossible in the previous model.
Costing $36,605, the RS is cheaper than the Volkswagen Golf R, and it's a hot hatch that behaves like a rear-drive sports car. It's also one of the last cars to be offered in manual-only. These are compelling arguments that just might tip the scales in the RS's favor.
Source: Road and Track
10 ყველაზე ძვირადღირებული მუსტანგი
წარმოგიდგენთ იმ მუსტანგებს რომლებიც ყველაზე ძვირად გაიყიდა აუქციონებზე.
1965 წლის Supercharged Shelby GT350
მისი საბოლოო ფასი გახლდათ 528 000$
1969 წლის Mustang Boss 429
Monterey-ის აუქციონზე ამ ლეგენდაში 550 000$ გადაიხადეს.
პირველი 2008 წლის Shelby Mustang GT 500 KR
მასში 550 000$ გადაიხადეს და პირველი King Of The Road-ის 40 წლის საიუბილეო თარიღთან დაკავშირებით Ford Motor Company-მ განაცხადა რომ "შელბი მუსტანგების" კლასს Super Snake-ს ისინი კვლავ გამოიყვანენ დღის სინათლეზე.
1965 წლის Supercharged Shelby GT350
მისი საბოლოო ფასი გახლდათ 528 000$
1969 წლის Mustang Boss 429
Monterey-ის აუქციონზე ამ ლეგენდაში 550 000$ გადაიხადეს.
პირველი 2008 წლის Shelby Mustang GT 500 KR
მასში 550 000$ გადაიხადეს და პირველი King Of The Road-ის 40 წლის საიუბილეო თარიღთან დაკავშირებით Ford Motor Company-მ განაცხადა რომ "შელბი მუსტანგების" კლასს Super Snake-ს ისინი კვლავ გამოიყვანენ დღის სინათლეზე.
პირველი 2007 წლის Mustang Shelby GT-H
ის 600 000$ გაიყიდა, რომელიც Children’s Foundation Of Shelby Carroll-ში გადაირიცხა.
ის 600 000$ გაიყიდა, რომელიც Children’s Foundation Of Shelby Carroll-ში გადაირიცხა.
პირველი 2007 წლის Mustang Shelby GT500
მისი ფასი 648 000$ გახლდათ.
მისი ფასი 648 000$ გახლდათ.
1969 წლის GT500 Convertible
ეს ავტომობილი თავად კეროლ შელბის საკუთრება გახლდათ და ის 742 500$ შეფასდა.
1965 წლის Shelby GT350R
ასეთი მხოლოდ 34 ეგზემპლარი შეიქმნა 1965 2012 წელს და ის დააახლოებით 1 მილიონ დოლარად გაიყიდა. 999 000$ 70-იანი წლების დასაწყისში ამ ავტომობილს მოგებული ჰქონდა SCCA-ს სარბოლო ტიტულები.
ასეთი მხოლოდ 34 ეგზემპლარი შეიქმნა 1965 2012 წელს და ის დააახლოებით 1 მილიონ დოლარად გაიყიდა. 999 000$ 70-იანი წლების დასაწყისში ამ ავტომობილს მოგებული ჰქონდა SCCA-ს სარბოლო ტიტულები.
1967 წლის Mustang Shelby “Eleanor”
იგი არც მეტი არც ნაკლები 1 000 000$ გაიყიდა. 2000 წელს გამოსული ფილმი "გატაცება 60 წამში" დიდი აჟიოტაჟითა და კინო გაქირავებებში დიდი მოთხოვნით სარგებლობდა. ამ ავტომობილზე მაშინ (და არამარტო მაშინ, დღემდეც ასეა) ყველა ოცნებობდა და ამიტომ მისი ამ ფასად გაყიდვა არავის გაჰკვირვებია.
იგი არც მეტი არც ნაკლები 1 000 000$ გაიყიდა. 2000 წელს გამოსული ფილმი "გატაცება 60 წამში" დიდი აჟიოტაჟითა და კინო გაქირავებებში დიდი მოთხოვნით სარგებლობდა. ამ ავტომობილზე მაშინ (და არამარტო მაშინ, დღემდეც ასეა) ყველა ოცნებობდა და ამიტომ მისი ამ ფასად გაყიდვა არავის გაჰკვირვებია.
პირველი 2015 წლის Ford Mustang Shelby GT350R
ისიც ასევე 1 000 000$ შეფასდა და გაიყიდა. შეგახსენებთ, რომ მისი წარმოება დაგეგმილია მხოლოდ ერთი ასეული ეგზემპლარით და მასში გამოყენებულია სარბოლო და ტექნიკური მიღწევების უკანასკნელი ტექნოლოგიები. ის ამ ეტაპზე მხოლოდ ერთი ეგზემპლარი არსებობს და წარმოება 2016 წლიდან იგეგმება.
ისიც ასევე 1 000 000$ შეფასდა და გაიყიდა. შეგახსენებთ, რომ მისი წარმოება დაგეგმილია მხოლოდ ერთი ასეული ეგზემპლარით და მასში გამოყენებულია სარბოლო და ტექნიკური მიღწევების უკანასკნელი ტექნოლოგიები. ის ამ ეტაპზე მხოლოდ ერთი ეგზემპლარი არსებობს და წარმოება 2016 წლიდან იგეგმება.
1967 წლის Mustang Shelby GT500 Super Snake
ის აღჭურვილია V8 427 CJ ძრავით და ის შექმნილია "იშვიათი მონსტრების" კლასისთვის, რომელიც განკუთვნილია მაღალი წრის საზოგადოებისთვის. მასში ძალიან ცოტა, 1 300 000$ გადაიხადეს
ის აღჭურვილია V8 427 CJ ძრავით და ის შექმნილია "იშვიათი მონსტრების" კლასისთვის, რომელიც განკუთვნილია მაღალი წრის საზოგადოებისთვის. მასში ძალიან ცოტა, 1 300 000$ გადაიხადეს
და ბოლოს წარმოგიდგენთ 1968 წლის Mustang Shelby EXP 500 "Green Hornet." მასში V8 390 CJ ძრავი, უნიკალური და სპეციალურად მისთვის შქმნილი სამურუჭე და საწვავის შეფრქვევის ექპერიმენტული სისტემებია გამოყენებული. მართალია ეს უკვე მეთერთმეტეა ამ ალბომში, მაგრამ ის მას მერე შევა ყველაზე ძვირად ღირებული მუსტანგების სიაში როდესაც გაიყიდება. იგი ამ ეტაპზე შეფასებულია 1 800 000$
წყარო: Mustang Team of Georgia
This Man Succeeded In Drifting The Hell Out Of A Bathtub ( We Aren’T Even Joking)
Look at this hero. With its custom made bathtub gokart, this mad man definitely deserves a medal. We do not know what possessed him to make such an atrocious machine, but the sheer speed of the thing, the precision of the cornering and incredible drifting capabilities are something you have to respect. The man behind this bathtub drifting machine with a shower above is Hannes Roth and here you can see this amazing car in a hillclimb race.
ნახეთ, რას გეგმავს ოპელი
ინფორმაციამ, რომელიც გერმანულმა AUTO BILD-მა ექსკლუზიურად გაავრცელა, მთელი საავტომობილო სამყარო დააინტრიგა: ”ოპელმა” ლეგენდარული Opel GT-ს ახალი ვერსიის გამოშვება გადაწყვიტა! ამ სიახლის პირველ სტუდიურ ვერსიას 2016 წელს, ჟენევის ავტოშოუზე ვიხილავთ, მანამდე კი თქვენ წინაშეა AUTO BILD-ის ექსკლუზიური ილუსტრაცია, რომელზეც ხედავთ, თუ როგორი იქნება ”ოპელის” ახალი გმირი.
ავტომობილი ახალი Astra-ს ბაზაზე აეწყობა, წინა მხარე კი სტუდიური მოდელის, Opel Monza-ს სტილში გადაწყდება. ახალ ვერსიაში კლასიკური Opel GT-ს დიზაინსაც ამოიცნობთ. ახალი GT-ს სერიული წარმოება, სავარაუდოდ, 2018 წელს დაიწყება და ამ ავტომობილის საწყისი ფასი მაქსიმუმ 25 000 ევრო იქნება.
შეგახსენებთ, რომ სულ რაღაც ხუთი წლის წინათ ”ოპელს” სერიოზული კრიზისი ჰქონდა და მარკის გაყიდვაც კი იგეგმებოდა. არადა, ეს ბრენდი საავტომობილო გერმანიის ერთ-ერთი სიამაყეა. თუმცა მერე, ”ოპელის” მფლობელმა ამერიკულმა კონცერნმა General Motors-მა შეიგნო, რომ ”ოპელი” მისთვისაც უმნიშვნელოვანესი ბრენდია, ევროპაში ამ ბრენდის პოზიციონირება გააძლიერა და გერმანულ მარკაში მილიარდობით ახალი ინვესტიციაც ჩაიდო.
მას მერე ”ოპელის” საქმეები წინ წავიდა. რიუსელსჰაიმელებმა Insignia-ს და წინა თაობის Astra-ს წარმატებების შემდეგ კიდევ გამოუშვეს წარმატებული მოდელები - ამ ბრენდის ბოლოდროინდელი პროგრესი პირველ რიგში კომპაქტური ქროსოვერის, Opel Mokka-ს და ქალაქის სახალისო ავტომობილის, Opel Adam-ის დამსახურებაა. ახლა კი გერმანელები ამ ტენდენციის გასაგრძელებლად მორიგ სიახლეებს გეგმავენ და სწორედ ამ გეგმის ნაწილია ახალი Opel GT. გარდა ამისა, ახლახან გამოვიდა ახალი Opel Astra, მალე გამოდის მეორე თაობის Insignia. გეგმაშია უდიდესი ტრადიციების სახელის მქონე მოდელის, Opel Monza-ს გამოშვებაც.
წყარო: Auto Bild Georgia
Tuesday, September 15, 2015
The Porsche Mission E Concept Imagines a Tesla-Fighting Panamera Replacement
More range but less outright quickness than a Tesla Model S P90D in Ludicrous Mode.
This is Porsche's Frankfurt concept car, the Mission E—an all-electric four-place sedan that draws some inspiration from the Le Mans-winning 919 Hybrid racer. Porsche doesn't say it outright, but it's obvious that this is where the company's head is at with a Panamera replacement's look and feel, and probably the powertrain of one of the future car's versions.
The Mission E is motivated by a pair of Permanently-Excited Synchronous electric motors similar to the ones used in the 919—very efficient, if expensive, motors. Porsche Torque Vectoring transfers power to any of the four wheels; likewise, the car is equipped with all-wheel steering, just like the new 911 Carrera S. The battery (lithium-ion of unspecified capacity) sits in the underbody, like a Tesla Model S's. Other drivetrain details are unspecified.
The important numbers are close to the Tesla P90D's, but not exact, although comparing a concept to a production model isn't an exact science anyhow. Porsche claims a 0-62 mph time of 3.5 seconds (compared to the P90D's 2.8 second run to 60 mph), and the Mission E claims a longer range of 310 miles to the P90D's 253 miles. The Mission E is claimed to make "over 600 hp", less than the P90D's 762 hp total output.
Porsche claims the Mission E will have a quick-charge capability that may exceed the 480V system thatTesla's Supercharger stations use. Porsche's 800V charging system is claimed to provide 250 or so miles of range in just 15 minutes, compared to the Supercharger's ability to charge a Model S to 170 miles of range in 30 minutes. If that's true, and Porsche can implement the charging infrastructure in any sort of meaningful way, Tesla owners are going to develop a serious case of charge-time envy.
Inside, there's a lot of future-is-now information systems technology. Holographic instruments utilize parallax effect to keep information in view even when the driver changes position (and thus the angle between her eyes and the gauge cluster). The Mission E also has gesture control and eye-tracking—the system knows which instrument you're looking at, and a steering wheel button will automatically bring up the menu for the gauge you're looking at. Neat.
How much of this could make it to a production Panamera EV? The OLEV gauges and electric drivetrain are on-the-shelf tech, while the 800V system sounds like an infrastructure nightmare. Don't be surprised if the next-gen Panamera makes it to production with an electric drivetrain, to supplement or replace the hybrid model, but don't hold your breath for rear-seat holographic infotainment controls.
Source: Road and Track
Monday, September 14, 2015
შუმახერის ავტოგრაფიანი ფერარი იყიდება!
Ferrari FXX-ის სულ 30 ეგზემპლარი გამოვიდა და ეს, რიგით 29-ე, მიხაელ შუმახერის ავტოგრაფით, ბერლინში, აუქციონზე იყიდება. სავარაუდო ფასი 2,2 მილიონი ევროა.
2005/2006 წლებში ”ფერარიმ” Enzo-ს ბაზაზე სუპერსპორტული FXX გამოუშვა - 800 ცხენის ძალით, 6,3-ლიტრიანი, 12-ცილინდრიანი ძრავით და ფორმულა 1-ის ტრანსმისიით. რაც ყველაზე საინტერესოა, ამ მოდელის შექმნაში თვით მიხაელ შუმახერმაც მიიღო მონაწილეობა.
შესაბამისად, ეს მართლაც სუპერექსკლუზიური მოდელი ლიმიტირებული ტირაჟით გამოვიდა და მისი შეძენის უფლება მხოლოდ VIP-კლიენტებს მიეცათ, ფასი კი 1,5 მილიონი ევრო იყო. და ”იმ ბედნიერებს” ამ ექსტრემალური ბოლიდით გართობა მხოლოდ ტრეკზე შეეძლოთ.
ახლა კი, ერთ-ერთი ეგზემპლარი, 30-დან რიგით 29-ე მოდელი ბერლინში, Auctionata-ს აუქციონზე იყიდება. აუქციონზე განაცხადის შეტანა 26 სექტემბრის 18 საათამდეა შესაძლებელი - წერილობით, ტელეფონით ან ინტერნეტით. თუ, რა თქმა უნდა, ბევრი ფული გაქვთ. მინიმალური შეთავაზება ამ დროისთვის 1 მილიონი ევროა, სავარაუდო საბოლოო ფასი კი - 2,2 მილიონი ევრო.
თუმცა თუ ფული გაქვთ, ეს სუპერქარი ამად ნამდვილად ღირს, რადგან მართლაც განსაკუთრებული ეგზემპლარია. არა მარტო იმიტომ, რომ განუმეორებელი მონაცემებით გამოირჩევა და, მაგალითად, 100 კმ/სთ-მდე 2,9 წამში ჩქარდება, მაქსიმალური სიჩქარე კი 345 კმ/სთ-ია, არამედ იმის გამოც, რომ რიგით 29-ე ეგზემპლარი ბოლოა მათ შორის, რაც გაიყიდა. საქმე ისაა, რომ 30-ე მოდელი სპეციალურად მიხაელ შუმახერისთვის შეიქმნა! ამიტომაცაა, რომ ამ, 29-ე ეგზემპლარს კაპოტზე თავად შუმის ხელმოწერა ამშვენებს.
მიუხედავად იმისა, რომ ავტომობილი თითქმის 10 წლისაა, მხოლოდ 2400 კილომეტრი აქვს გავლილი, რაც იმას ნიშნავს, რომ ჯერ კიდევ ახალია! Auctionata-ს ინფორმაციით, Ferrari FXX 29/30 მხოლოდ მონცაზე, ფიორანოსა და ნიურბურგრინგზე დადიოდა, ყველაზე ხშირად კი მას DTM-ის პილოტი მაქსიმილიან გიოტცი მართავდა. ეს მოდელი 2007 წელს ერთ-ერთმა კოლექციონერმა იყიდა და ახლა ისევ ყიდის.
წყარო: Auto Bild Georgia