პარიზის მოტორ შოუზე, Renault-ის პავილიონში, შესანიშნავ კონცეპტ Trezor-ს გვერდს სერიული პიკაპი Alaskan-ი უმშვენებდა, რომელიც ფრანგული კომპანიის ისტორიაში, ამ ტიპის პირველი გლობალური ავტომობილია.
ის ნათესავი Nisan-ის პიკაპ Navara-ს პლატფორმაზეა ბაზირებული, რომელზეც მალე თავის პიკაპს Mercedes-benz -იც გამოუშვებს.
Alaskan-ის ძრავების გამაში, რამდენიმე აგრეგატი შევიდა. მათ შორისაა ბენზინის ოთხცილინდრიანი 2.5-ლიტრიანი 160 ცხენის ძალით, ასეთივე მოცულობის (ასევეოთხცილინდრიანი) ორი დიზელი, რომელთა სიმძლავრე 160 და 190 ცხენის ძალაა, ასევე წყვილ ტურბოიანი 2.3-ლიტრიანი dCi, რომელიც ასევე ფორსირების ორი ხარისხითაა და ასევე 160 და 190 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს.
ძრავს უწყვილდება ან 6-საფეხურიანი მექანიკური, ან 7-საფეხურიანი ავტომატური კოლოფი. პიკაპი შეიძლება იყოს როგორც წინა, ასევე სრულ ამძრავიანი. მეორე შემთხვევაში, ავტომობილი ასევე ელექტრონული, გაზრდილი ხახუნის დიფერენციალითაც იქნება აღჭურვილი.
Renault Alaskan-ის კლირენსი 230 მილიმეტრია და მას 3.5-ტონიანი მისაბმელის ტარება შეუძლია, რაც, როგორც მისი მწარმოებელი ამბობს, კლასში საუკეთესო მაჩვენებელია. პიკაპის საბარგული შეიძება იყოს მოკლე, ან გრძელი. ამასთან, მასში არის ოთხი სამაგრი, რომელიც ბარგის სწრაფად დამაგრებას უზრუნველყოფს.
წყარო: Renault Georgia