1. ხელმისაწვდომი ფასი. ამ მუსტანგის ფასი მერყეობს 2000-5000 დოლარამდე, რაც თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ მანქანა უკვე კლასიკად ითვლება და მიუხედავად წლოვანებისა მათ ძრავებს მაინც შემორჩათ ის რესურსი რომ თანამედროვე ტექნოლოგიების მოდიფიკაცია თამამად მიიღონ და ბოლომდე აჩვენონ თავიანთი შესაძლებლობები, დამეთანხმეთ ეს თანხა დაუნანებლად გადასახდელია მასში.
2. მუსტანგის ეს პლათფორმა ყველაზე პოპულარულია დრეგისა და დრიფტის მოყვარულებში. ცნობილი დრიფტერის ვაუგინ გიტინის რჩეულიც სწორედ ეს პლათფორმაა. მისი სიმსუბუქე და ძარის ზომები ყველაზე მოსახერხებელია დრიფტისათვის, ხოლო დრეგზე კი დიდი მძლავრი ძრავა და კონსტრუქციის სიმყარე ერთ-ერთი გადამწყვეტი მომენტია.
3. ალბათ გაგიჩნდებათ კითხვა იმის შესახებ თუ რამდენად ადვილია ასეთი ძველი მუსტანგის სათადარიგო ნაწილების შოვნა. მის შემდგომ გამოსული მუსტანგების თაობებში, შეცვლილია მხოლოდ მცირედი იმ მთავარი ნაწილებისა რომელთა ხელმისაწვოდმობა პრობლემას შეუქმნიდა მუსტანგერებს. ერთ-ერთი პლიუსიც სწორედ ეს გახლავთ, ურთიერთშემცვლელი ნაწილები როგორც Fox Body ასევე ახალი თაობის მუსტანგებისიც უპრობლემოდ ერგება
.
4. მისი 5.0 ლიტრიანი ძრავა გამოირჩევა დიდი რესურსით და მას სულ მცირეოდენი მოდიფიკაციების შედეგად შეუძლია 0-60 მილი 5 წამში განავითაროს. და შეაფასეთ რამდენზე ჩამოვა ეს ნიშნული თუკი თქვენ მის წონას შეამცირებთ და დრეგისთვის სპეციალურ მოდიფიკაციებს გააკეთებთ.
5. მისი მარტივი სხეულის ხაზები, მუსტანგთან ასოცირებული დიზაინის სრულიად განსხვავებული რედიზაინი. მას სწორედ ეს თვისებები ხდის განსხვავებულს. ბევრი ავტომოყვარულისთვის და შეიძლება თვითონ მუსტანგერისთვის ძნელი იყოს აღიქვან ის მუსტანგად, მაგრამ როდესაც მისი ძრავის ხმას მოისმენთ და მის საჭეს მიუჯდებით, ნამდვილად იგრძნობთ, რომ ის დაუმორჩილებელი ცხენია და თავისი სახეობის ღირსეული წარმომადგენელი.
წყარო: Mustang Team of Georgia