• ფორმულა 1: გრან პრი 2019

    2019 წლის ფორმულა ერთის გრან პრი სარბოლო სესიებით

  • ავტომობილის თვითდიაგნოსტიკის ფუნქცია

    თანამედროვე და, მით უმეტეს, მომავლის „ჭკვიანი ავტომობილის“ ტექნიკური სისტემის მართვა წარმოუდგენელია მისი შემადგენელი მექანიზმებისა და მოწყობილობების მუშაობის მუდმივი (თვით)დიაგნოსტიკის გარეშე. ეს აუცილებელია, რათა მართვის სისტემამ დროულად მოახდინოს რეაგირება სისტემაში მომხდარ არასტანდარტულ მოვლენებზე და ეცადოს, თავად აღმოფხვრას იგი; ან ოპერატიულად გააფრთხილოს მძღოლი უწესივრობების შესახებ; ან (უკიდურეს შემთხვევაში) დაიმახსოვროს ისინი, რათა მოთხოვნისთანავე მიაწოდოს მათ შესახებ ინფორმაცია სერვისის თანამშრომელს (ან მძღოლს).

  • Sir Vival - ექსპერიმენტალური უსაფრთხო ავტომობილი შორეული წარსულიდან

    არსებობენ ავტომობილები, რომლებიც ხანდახან დროს უსწრებენ: ტექნოლოგიით, ვიზუალით თუ ა.შ. უშუალოდ კი ეს ერთგვარი "მუშტაიდის საბავშვო მანქანა" სინამდვილეში 1958 წლის Sir Vival-ია. რომელიც ვოლტერ ჯერომის შთაგონებთი მისია იყო შეექმნა მსოფლიოში ყველაზე დაცული ავტომობილი. პროექტი 10 წელი გაგრძელდა. საბოლოო ჯამში, მას მართალია დასახული მიზანი ბოლომდე ვერ გამოუვიდა მაგრამ მისმა ქმნილებამ მსოფლოში ყველაზე უცნაური ავტომობილის ტიტული მაინც დაიმსახურა. რეალურად, იგი ერთ-ერთი პირველი ავტომობილია 1957 წლის Aurora-სთან ერთად რომელიც ექსპერიმენტალურ უსაფრთხო ავტომობილად შეიქმნა.

  • საავტომობილო შიგაწვის ძრავები

    საავტომობილო ტრანსპორტში დღეისთვის გამოყენებულია ნავთობური წარმოშობის თხევად საწვავზე (ან აირად საწვავზე) მომუშავე შიგაწვის ძრავები. აღნიშნული ენერგეტიკული დანადგარის დანიშნულებაა ნავთობური წარმოშობის საწვავის წვის შედეგად მიღებული ქიმიური ენერგია გარდაქმნას მექანიკურ ენერგიად.

  • რა არის Top fuel და რით განსხვავდება ბენზინისაგან

    თუკი გნებავთ შექმნათ მაღალი სიძლიერის მქონე 4 ტაქტიანი (Stroke) ძრავა, არსებობს რამოდენიმე მეთოდი მის მისაღწევად. პირველი: გავზარდოთ ტაქტი. მეორე: დავაყენოთ ტურბინა/სუპერჩარჯერი. მესამე და ბოლო: შევცვალოთ ბენზინი სხვა უფრო ენერგეტიკული საწვავით. ხოლო რაც შეეხება Top fuel დრაგსტერებს, სამივეს ერთიანად აკეთებენ.

Followers

Friday, October 23, 2015

Ford -მა SEMA -სთვის 8 განსაკუთრებული “მუსტანგი” მოამზადა


Ford -ი ლოს-ანჯელესის ტიუნინგ შოუ SEMA -ზე ერთდროულად რვა განსაკუთრებულ Mustang -ს გაგზავნის, რომლებიც ჩემუშავებული იქნა სხვადასხვა ატელიეებთან თანამშრომლობის შედეგად. მათ შორის იქნება პოლიციის ავტომობილი და Bisimoto Engineering -ის ძალიან მძლავრი ვარიანტი.

Ford -ში თავიანთ პოლიციის ავტომობილს უწოდებენ ” ყველაზე სექსუალური პოლიციის ავტომობილი დუბაის ემირატების ფარგლებს გარეთ”. რაც შეეხება Bisimoto -ს შემთხვევას, აქ ავტომობილი გამოიმუშავებს 900 ცხენის ძალას. ამის საშუალებას ავტომობილის 2,3 ლ მოცულობის EcoBoost -ის ძრავა აძლევს, რომელიც აღჭურვილია Turbonetics -ის ტურბინით.

რაც შეეხება სხვა ვერსიების დეტალებს, აქ ინფორმაცია ჯერ-ჯერობით უცნობია.საშუალება გვაქვს ვიხილოთ მხოლოდ მათი ფოტოები.







                                                               წყარო: Driver.ge

Wednesday, October 21, 2015

Will the New Ranger Come Raptor-fied?


Raptor. Raptor. Raptor. We love the Raptor around here quite a bit. But in addition to love the pre-runner F-150 Raptor, we’re also big fans of the Ford Ranger. We’re excited about the possibility of a new Ranger being made for the United States market, but now we’re doubly-excited. According to Ford Performance, they’d really like to make a Raptor version of the Ranger.
Apparently there’s a dealership in New Zealand that has been converting Rangers in to Raptor versions. Of course, like any dealer installed group of accessories, they’re charging extra for the privilege. But this dealership has caught the attention of Ford and their engineers, and they’ve apparently talked about building a Raptor Ranger.

While Ford Performance’s Jamal Hameedi wouldn’t confirm the discussion, but did mention this little nugget when asked;
…at the end of the day, we would love to do a vehicle like that but it all comes down to the business case. How many can we sell?
Remember kids, the last-generation Raptor was a strong seller all the way up to being cancelled, and we’re sure the new truck will be just as popular. But there might be some people have have been priced out of the Raptor. Would a Ranger version of the hot truck be just what the doctor ordered? We’ll have to wait and see.
                                                                    Source: Ford-Trucks

Tuesday, October 20, 2015

Mistubishi Lancer Evolution -ს გაგრძელება აღარ ექნება


კომპანია Mitsubishi -ში კონკრეტულად განაცხადეს, რომ Lancer Evolution -ის საკულტო სედანებს გაგრძელება აღარ ექნებათ. Mitsubishi Motors -ის გენერალურამ დირექტორმა ოსამუ მასუკომ პირდაპირ განაცხადა, რომ კომპანია ამიერიდან აქცენტს კროსოვერების მაღალშემოსავლიან სეგმენტზე გააკეთებს, ხოლო სრულამძრავიანი სედანი ინტერესს აღარ წარმოადგენს. ავტომობილის გაყიდვები ყოველთვის პატარა იყო, ამის გარდა Mitsubishi -მ ეკოლოგიურად სუფთა ავტომობილებისკენ აიღო კურსი, რომელთა რიცხვს Mitsubishi Lancer Evolution -ი არ მიეკუთვნება.

ამასთარ ერთად ოსამუ მასუკომ განაცხადა, რომ Evolution -ის “დამუხტული” ვერსია სამოდელო რიგში დარჩება, ოღონც კროსოვერის სახით. სავარაუდოდ, მეორე თაობის კროსოვერ Mitsubishi ASX -ს გამოუჩნდება Evolutionis ჰიბრიდული “დამუხტული”  მოდიფიკაცია, რომელიც მართალია ისეთი სწრაფი არ იქნება როგორც Mitsubishi Lancer Evolutioni, მაგრამ სამაგიეროდ გაცილებით მისაღები იქნება ეკოლოგიურობის მხრივ.


                                                            წყარო: Driver.ge

This Ratty Porsche 356 Is Totally Perfect

This isn't a trailer queen, it's a driver. As it should be.


As Porsche values have increased in recent years, the number of 356s on the road has seemingly decreased, while the number of pristine, restored examples has skyrocketed.
But is there a lot of joy in driving a 356 so perfect that you're scared that everything will damage it? Instead of driving and enjoying it, you drive it sheepishly and are scared something will break. Where's the fun in that?
Instead, an unrestored 356 that may look a little off but can be taken everywhere seems like the perfect solution. This one goes on dirt roads and explores the back corners of California. It's like seeing a little space ship out there. And it's so rad.
                                                          Source: Road and Track

Alfa Romeo-ს ისტორია



“ალფა რომეოს” საოცარი ისტორია საფრანგეთიდან იწყება, თუმცა მისი დიდება იტალიას უკავშირდება. 1900 წელს ალექსანდრე დარაკმა ავტომობილების წარმოების მანუფაქტურა საფრანგეთიდან მილანში, “პორტელოს” ფაბრიკაში გადაიტანა. აქ წარმოებულ ავტომობილებს პარიზიდან იმპორტირებული 1 ან 2-ცილინდრიანი ძრავები ჰქონდათ. როგორც დარაკი ვარაუდობდა, პროექტმა არ გაამართლა და 1909 წელს მან თავისი ავტოქარხანა იტალიურ “Anonima Lombarda Fabrica Automobil”-ს იგივე “ალფას” მიჰყიდა.
1910 წლიდან იწყება კომპანია “ალფას” ისტორია. იგი ამზადებდა ავტომობილებს 4-ცილინდრიანი ძრავით. ხოლო 1915 წელს, ამ ავტოსაწარმოს სათავეში ჩაუდგა ავტოსპორტის მცოდნე და საუკეთესო ინჟინერი ნიკოლა რომეო და კომპანიის სახელწოდებაც “ალფა რომეო” გახდა. მან ძველი, 4-ცილინდრიანი ძრავა, 6 და 8- ცილინდრიანი ძრავით შეცვალა.
1920 წელს, ოპერის მომღერალმა ჯუზეპე კამპარიმ, “ალფა რომეოს” პირველი დიდი გამარჯვება მოუტანა ავტორბოლაში. მან ასევე აიღო ფრანგული გრან პრი “ალფა რომეოს” პირველი ავტომობილით “გრან პრი ალფა რომეო P2”, რომელიც ვიტორიო ჯანოს მიერ იყო აწყობილი.
1930 წელს დაამზადეს პირველი ერთადგილიანი ავტომობილი “P3 ალფა”, რომელიც პირველად 1932 წელს წარმოადგინეს. “P3” ძალიან ლამაზი, სარბოლი და გამარჯვებისათვის დაბადებული ავტომობილი იყო, რომლითაც ცნობილმა და გამოცდილმა ავტომრბოლელებმა დიდ წარმატებებს მიაღწიეს.
2000 წელს “ალფა რომეომ” სამყარო კიდევ ერთხელ დაამარცხა ახალი ავტომობილით “156 Sportswagon”.
“ალფა რომეოს” გეგმაში აქვს ისეთი ავტომობილის შექმნა, რომელიც ნებისმიერ, რთულად გასავლელ გზას ადვილად გადალახავს და თავის პატრონს პრობლემას არ შეუქმნის. საცდელი ნიმუში უკვე მოფიქრებულია.


Ford-ის ისტორია


კომპანია FORD MOTORS დღესდღეისობით ერთერთი წამყვანი საავტომობილო კომპანიაა. არსებული ლეგენდის მიხედვით, სატრანსპორტო საშუალების შექმნის პირველი იდეა, რომელიც შედარებით უსაფრთხო იქნებოდა და არ დასჭირდებოდა ცხოველების გამწევი ძალა, თავში მოუვიდა მამის ფერმაში მომუშავე ახალგაზრდა ამერიკელს, როდესაც ცხენიდან გადმოვარდა და დაზარალდა. ეს მოუხერხებელი მხედარი ჰენრი ფორდი იყო.

ავტომობილების მსხვილი მწარმოებლის ,,ფორდის’’ ისტორია საკმაოდ მოკრძალებულად, დაახლოებით ასი წლის წინ დაიწყო. ახალგაზრდა მეოცნებე ფორდმა მეგობართან ერთად შეძლო თავი მოეყარა 28 ათასი დოლარისთვის და 16 ივლისს, 1903 წელს შეექმნა ახალი ორგანიზაცია – სამრეწველო საწარმო მიჩიგანის შტატში. ასე დაიწყო თავისი მოღვაწეობა ,,ფორდ მოტორ კომპანიამ’’.

,,ფორდის” პირველი ავტომობილი ააგეს მომცრო ფაბრიკაში, რომელიც ადრე კარეტებს უშვებდა. როგორც აღწერიდან ჩანს, ეს იყო შედარებით თანამედროვე ავტომობილი ბაზარზე. ამ ავტომობილის მართვა 15 წლის ბიჭსაც შეეძლო. ავტომობილი 8 ცხენის ძალის მქონე ძრავას მოჰყავდა მოძრაობაში. ეს იმ დროისათვის საკმაოდ პროგრესული მაჩვენებელი იყო.

კომპანია ფორდის მიერ პირველი ავტომობილები გაყიდული იქნა გახსნიდან ზუსტად ერთი თვის შემდეგ. პირველი ავტომობილის მფლობელი იყო დეტროიტის ექიმი. პირველმა გაყიდვამ დიდი იმედები გააჩინა და შემდგომი 5 წლის განმავლობაში ,,ფორდ მოტორ კომპანიამ’’ შეძლო გაყიდვების მაჩვენებელი 20 000-მდე აეყვანა. ამ დროისთვის ფირმის დამაარსებელი და კომპანიის მფლობელი გახდა ჰენრი ფორდი. კომპანიამ შემდგომ ამოცანად დაისახა შედარებით იაფი ავტომობილების გამოშვება მასიური ბაზრისათვის. 1911 წელს დღის სინათლე იხილა ,,მოდელ ტ-მ’’, ან როგორც მას ამერიკელები მოფერებით ეძახდნენ ,,თუნუქის ლიზის’’ ეძახდნენ. ამ ავტომობილის შექმნაზე ფორდი 1907 წლიდან მუშაობდა. საწყისი ფასი სულ რაღაც 260 დოლარს შეადგენდა. სწორედ დაბალი ფასის წყალობით ეს მოდელი ხელმისაწვდომი გახდა ფართო ფენისათვის. ამ დღიდან ,,მოდელი ტ’’ ითვლება ყველაზე პოპულარულად ავტომობილთა ინდუსტრიაში.

ავტომობილების აწყობა 29 ოპერაციისგან სრულდებოდა და მთელ პროცესს, სულ რაღაც, 93 წუთი სჭირდებოდა. კონვეიერული წესით ავტომობილების დამზადება იყო რევოლუციური ეტაპი მსოფლიო ინდუსტრიაში. ,,ფორდი’’ პირველი ფირმა იყო, რომელმაც ავტომანქანების კონვეიერული წესით წარმოება დაიწყო.

1919 წელს ფირმის ერთადერთი მფლობელები გახდნენ ჰენრი ფორდი და მისი შვილი ედსელი. ამისთვის მათ 105,5 მილიარდი დოლარი დასჭირდათ. ამავე წელს ფროდმა პრეზიდენტის პოსტი შვილს გადაულოცა. ედლსის ხელმძღვანელობით კომპანია აყვავდა და და მეტად იკრეფდა ძალას. 1925 წელს ,,ფორდ მოტორ კომპანიამ’’ შეიძინა ,,ლინკოლ მოტორ კომპანია’’. ამავე წელს დაუცხრომელმა ფორდმა ააგო პირველი თვითმფრინავი. 1932 წლის პირველ აპრილს, ,,ფორდმა’’ წარმოადგინა ახალი ძრავა – V8, რომელიც იყო ისტორიაში პირველი ძრავა მონოლითური 8ცილინდრული ბლოკით.

1943 წელს, შუა ომის პერიოდში კომპანია ,,ფორდმა’’ შეწყვიტა წარმოება სამოქალაქო ავტომობილების და მთელი თავისი ძალები დაუთმო საომარი ტექნიკის წარმოებას. სპეციალური პროგრამით კომპანიამ გამოუშვა თვითმფრინავებისთვის 57 000 ძრავა, ბომბდამშენის 86 000 ძრავა, და 4 მილიონზე მეტი ტანკი, ტანკსაწინააღმდეგო დანადგარებით და განსხვავებული საომარი აღჭურვილობით.

ომის დამთავრების დროისათვის ჰენრი ფორდმა კომპანიის მთლიანი მართვის სადავეები ჰენრი ფორდ უმცროსს გადასცა და ბიზნესიდან გავიდა. 1946 წელს ჰენრი ფორდ უფროსი დაჯილდოებული იქნა ამერიკული ინსტიტუტის მიერ პრემიით – ოქროს მედლით საზოგადოების წინაშე დამსახურებისათვის. ერთი წლის გასვლის შემდეგ, 7 აპრილს 1947 წლის, 83 წლის ასაკში ლეგენდარული კომპანიის დამფუძნებელი გარდაიცვალა. ასე დასრულდა ლეგენდარული კომპანიის ლეგენდარული ეპოქა, რომელმაც აქტიური განვითარება უკვე ჰენრი ფორდ II-ს დროს ჰპოვა. კომპანია ,,ფორდი’’ დღეს მსხვილი მწარმოებელია მსოფლიო ბაზარზე, მფლობელია ისეთი სავაჭრო მარკებისა, როგორებიც არიან ლინკოლნი, მერკური და ასტონ მარტინი.

70-იან წლებამდე ,,ფორდი’’ ავტომობილებს ლურჯი, ოვალური ლოგო არ უკეთდებოდა. კომპანიამ მხოლოდ 70-იანი წლების შემდეგ ჩათვალა საჭიროდ, რომ მთელ მსოფლიოში ეცნოთ მისი სახე.

მაშინ, როდესაც XX საუკუნის 80-იანი და 2000-იან წლებში, გაცხოველებული კონკურენცია მიდი სხვადასხვა მარკებს შორის, ფორდის დიზაინერების მიზანს წარმოადგენს მსოფლიო კლასის ლიდერის შექმნა, რომელიც მისაღები იქნება საზოგადოების საშუალო ფენისთვის. საბოლოოდ, ამ მიზანს ემსახურებოდა ,,ფორდ-ტაურუსის’’ და ,,მერკური-სეიბლის’’ შექმნა. აღსანიშნავია, რომ ,,ტაურუსი’’ იქნებოდა როგორც სრულყოფილებასთან მიახლოებული ავტომობილი. ძალისხმევას ამაოდ არ ჩაუვლია, ,,ტაურუსი’’ 1986 წლის ავტომობილად იქნა გამოცხადებული. და ერთი წლის შემდეგ ამერიკაში ,,ბესტსელერადაც’’ იქცა.

ფორდის შემდგომი სიახლე იყო ,,მონდეო’’, ასევე ,,მუსტანგი’’. 1994 წელს პრემიერა შედგა ,,ფორდ-ესპაიას’’ და ,,ვინდექსის’’. ამის შემდგომ, ამერიკამ იხილა ,,ფორდ ტაურუსის’’ და ,,მერკური-ტრეისერის’’ გაუმჯობესებული მოდელი. ევროპაშიც ასევე წარდგენილი იქნენ F სერიის პიკაპი ახალი ,,ფიესტა’’. კომპანიის ძირითადი მიზანს ახალი მოდელების სრულყოფა წარმოადგენს.

Volkswagen-ის ლოგოტიპის ისტორია



XX-საუკუნის დასაწყისში გერმანიაში ჩატარდა Volkswagen-ის ლოგოტიპის შესარჩევი კონკურსი, სადაც გაიმარჯვა გერმანელმა დიზაინერმა Franz Xavier Reimspiess, რომელიც იმჟამად Porsche-ში მუშაობდა. ლოგო იყო სტილიზირებული სვასტიკა. Volkswagen - გერმანულიდან სიტყვა-სიტყვით ითარგმნება, როგორც ავტომობილი ხალხისთვის ან სახალხო ავტომობილი. ცოტა მოგვიანებით, სვასტიკა გაქრა. ლოგოს დიზაინმა ცვლილებები განიცადა. დღეისათვის, ლოგო Volkwagen, როგორც ადრე, არის კომბინაცია სიმბოლოების VW, მაგრამ ლურჯ ფონზე.

BMW-ს ლოგოტიპის ისტორია


თავიდან BMW (Bayerische Motoren Werke) აწარმოებდა თვითმფრინავის ძრავებს. ლოგოტიპი კი შემორჩა მას შემქმნელისგან - Rapp Motorenwerke.  კომპანიის საწარმო მდებარეობდა ბავარიაში, ამიტომ ლოგოტიპის წრის სეგმენტები იყო გაფერადებული თეთრ და ლურჯ ფერებში.  კომპანისს „ტრანსფორმაციის“ შემდეგ, მარკეტოლოგებმა მოიფიქრეს ლეგენდა BMW-თვის - თეთრი პროპელერი რომელიც ჭრის ლურჯ ცას.  მხოლოდ 10 წლის შემდეგ BMW-მ დაიწყო ავტომობილების წარმოება. პირველად BMW-ს ემბლემა დაფიქსირდა 1920 წელს.

Mercedes-Benz-ის ლოგოტიპის ისტორია


 ცნობილია,  რომ Mercedes იყო კომპანიის დამფუძნებლის ქალიშვილის სახელი - მას ერქვა მერსედესი. მაგრამ სამ სხივიანი ვარსკვლავი მის ემბლემაზე, რომელიც 1909 წელს გახდა კომპანიის სიმბლო, არის ნიშანი იმისა რომ კომპანია  Mercedes-Benz წარმატებულია, მიწაზე, ჰაერში და წყალზე. გარდა ავტომობილებისა, კომპანია დაიმლერი აწარმოებდა ავტომობილებისა და თვითმფრინავების ძრავებს. დღესდღეობით მერსედესის მუზეუმი განთავსებულია გერმანიის ქალაქ შტუტგარტში, სადაც დაინტერესებულ მნახველს შეუძლია იხილოს მერსედეს-ბენცის ისტორია დაწყებული მსოფლიოს პირველი ავტომობილით - ,,Motorwagen”-ით და დამთავრებული ლეგენდარული ,,Silberpfeil”-ით.

Porsche-ს ლოგოტიპის ისტორია


Porsche Cars North America-ს წარმომადგენლის თქმით, როდესაც Ferry Porsche (კომპანიის დამფუძნებელი) შეხვდა ამერიკის ყველაზე პოპულარულ ავტოდისტრიბუტორს Max Hoffman-ს 1951 წელს ნიუ იორკის ერთ ერთ რესტორანში, ჰოფმანმა დაარწმუნა ფერი პორშე რომ ავტომობილს სჭირდებოდაა ძლიერი ლოგოტიპი, განსხვავებული და ელეგანტური.  სახელდახელო ესკიზი დახატეს იქვე მანხეტენის რესტორანში, სალფეთქზე.
მაგრამ ლეგენდას რომელსაც ყვებაბიან Porsche Germany-ს წარმომადგენლები, განსხვავდება ამერიკის წარმომადგენლის ვერსიისაგან. მათი თქმით, მაქს ხოფმანმა მართლაც სთხოვა ფერი პორშეს მოეფიქრებინა ლოგოტიპი, მაგრამ ის არ დაუხატავთ სალფეთქზე, არამედ დახატა Franz Xaver Reimspiess-მა  საინჟინრო კომპანიაში.
 Porsche-ს ლოგო წარმოადგენს გერბს. მასზე გამოსახული ირმის რქები, წითელი და შავი ლენტები ნაწილია ნიურბერგის სამეფოს გერბისა. გერბის ცენტრში მოთავსებული ცხენის ლოგოტიპი აღებულია ქალაქ შტუტგარტის გერბიდან, იმის აღსანიშნავად, რომ ეს ქალაქი გაშენებულია ყოფილი ცხენსაშენის ტერიტორიაზე.

Sunday, October 18, 2015

Aston Martin-ი ელექტრულ რეპიდს გამოუშვებს


Aston Martin-ის მთავარმა აღმასრულებელმა ენდი პალმერმა დაადასტურა, რომ შემუშავების სტადიაშია ოთხკარიან კუპე „რეპიდის“ ელექტრული ვერსია, რომლის დებიუტის სავარაუდო დროც 2017 წელია. მას მოჰყვება ჟენევაში ნაჩვენებ კონცეპტუალურ ქროსოვერ DBX-ის (ფოტოზე) ასევე ელექტრული ვერსია.


ბლუმბერგის მიერ ორგანიზებულ ფინანსურ სამიტ „ნიუ ენერჯიზე“ გამოსვლისას, პალმერმა განაცხადა, რომ პირველი ელექტრული „ასტონ მარტინის“ სიმძლავრე 800-1000 ცხენის ძალის ფარგლებში იქნება. პალმერი თვლის, რომ ელექტრულ ძალურ დანდგარებზე გადასვლა ნთელი ავტოინდუსტრიის გარდაუვალია და ამ ტრენდს არც მისი კომპანია ჩამორჩება.

ამ ტრენდის სიძლიერეს კი ის ფაქტი განაპირობებს, რომ სულ უფრო მკაცრდება გამონაბოლქვის სტანდარტები და მათი დაკმაყოფილება, მალე მხოლოდ ელექტრომობილებით იქნება შესაძლებელი. იმავდროულად, ელექტრომობილების ტექნოლოგიები სულ უფრო ვითარდება, რაც მომხმარებლის მოთხოვნათა დაკმაყოფილების შესაძლებლობას იძლევა.


იმავდროულად, „ასტონ მარტინი“ ვერ მისცემს საკუთარ თავს იმის უფლებას, რომ შიდაწვის ძრავების ცილინდრების რაოდენობა შეამციროს, რასაც სუპერ ავტომობილების მწარმოებლები ცდილობენ. ბრიტანული კომპანია ცნობილია, როგორც V12 ძრავების მწარმოებელი და ეს ჯერჯერობით ასეც გაგრძელდება.

„ჩვენ V12 ძრავების მომხმარებელი კომპანია ვართ. გავივლით იმავე გზას, რასაც ახლა ბევრი მწარმოებელი, ძრავების ცილინდრების და ლიტრაჟის შემცირებით მიჰყვება? წარმომიდგენია „ასტონ მარტინი“ სამცილინდრიანი ძრავით? ღმერთმა არ ქნას. ხანდახან რაღაც რადიკალურის გაკეთებაა საჭირო და ასეთ რადკალურობის საშუალებას, ელექტრული აგრეგატები მოგვცემს. ასეთი ძრავები საკმარის ძალასაც და მომენტსაც მოგვცემს“, – ამბობს პალმერი.

პალმერი ამბობს, რომ ელექტრული „რეპიდი“ არ იქნება „ტესლას“ პოპულარული „მოდელ S-ის“ კონკურენტი, რადგან „ასტონ მარტინი“ ეგზოტიკური ლუქს კლასის ავტომობილების მწარმოებელია და ასეთადვე დარჩება. და მათი ავტომობილის ფასიც შესაბამისი იქნება. ყველაფერთან ერთად, ბრიტანული კომპანიის შეფმა დიზელის ძრავების ეპოქის დასასრული იწინსწარმეტყველა. მისი აზრით, ახლო პერსპექტივაში, დიზელის აგრეგატებს, ბენზინისძრავიანი ჰიბრიდული აგრეგატები ჩაანაცვლებს, რომლებსაც შემდგომში ელექტრული აგრეგატები შეცვლის.
                                                                                          წყარო: Smartbox