• ფორმულა 1: გრან პრი 2019

    2019 წლის ფორმულა ერთის გრან პრი სარბოლო სესიებით

  • ავტომობილის თვითდიაგნოსტიკის ფუნქცია

    თანამედროვე და, მით უმეტეს, მომავლის „ჭკვიანი ავტომობილის“ ტექნიკური სისტემის მართვა წარმოუდგენელია მისი შემადგენელი მექანიზმებისა და მოწყობილობების მუშაობის მუდმივი (თვით)დიაგნოსტიკის გარეშე. ეს აუცილებელია, რათა მართვის სისტემამ დროულად მოახდინოს რეაგირება სისტემაში მომხდარ არასტანდარტულ მოვლენებზე და ეცადოს, თავად აღმოფხვრას იგი; ან ოპერატიულად გააფრთხილოს მძღოლი უწესივრობების შესახებ; ან (უკიდურეს შემთხვევაში) დაიმახსოვროს ისინი, რათა მოთხოვნისთანავე მიაწოდოს მათ შესახებ ინფორმაცია სერვისის თანამშრომელს (ან მძღოლს).

  • Sir Vival - ექსპერიმენტალური უსაფრთხო ავტომობილი შორეული წარსულიდან

    არსებობენ ავტომობილები, რომლებიც ხანდახან დროს უსწრებენ: ტექნოლოგიით, ვიზუალით თუ ა.შ. უშუალოდ კი ეს ერთგვარი "მუშტაიდის საბავშვო მანქანა" სინამდვილეში 1958 წლის Sir Vival-ია. რომელიც ვოლტერ ჯერომის შთაგონებთი მისია იყო შეექმნა მსოფლიოში ყველაზე დაცული ავტომობილი. პროექტი 10 წელი გაგრძელდა. საბოლოო ჯამში, მას მართალია დასახული მიზანი ბოლომდე ვერ გამოუვიდა მაგრამ მისმა ქმნილებამ მსოფლოში ყველაზე უცნაური ავტომობილის ტიტული მაინც დაიმსახურა. რეალურად, იგი ერთ-ერთი პირველი ავტომობილია 1957 წლის Aurora-სთან ერთად რომელიც ექსპერიმენტალურ უსაფრთხო ავტომობილად შეიქმნა.

  • საავტომობილო შიგაწვის ძრავები

    საავტომობილო ტრანსპორტში დღეისთვის გამოყენებულია ნავთობური წარმოშობის თხევად საწვავზე (ან აირად საწვავზე) მომუშავე შიგაწვის ძრავები. აღნიშნული ენერგეტიკული დანადგარის დანიშნულებაა ნავთობური წარმოშობის საწვავის წვის შედეგად მიღებული ქიმიური ენერგია გარდაქმნას მექანიკურ ენერგიად.

  • რა არის Top fuel და რით განსხვავდება ბენზინისაგან

    თუკი გნებავთ შექმნათ მაღალი სიძლიერის მქონე 4 ტაქტიანი (Stroke) ძრავა, არსებობს რამოდენიმე მეთოდი მის მისაღწევად. პირველი: გავზარდოთ ტაქტი. მეორე: დავაყენოთ ტურბინა/სუპერჩარჯერი. მესამე და ბოლო: შევცვალოთ ბენზინი სხვა უფრო ენერგეტიკული საწვავით. ხოლო რაც შეეხება Top fuel დრაგსტერებს, სამივეს ერთიანად აკეთებენ.

Followers

Tuesday, October 20, 2015

Mistubishi Lancer Evolution -ს გაგრძელება აღარ ექნება


კომპანია Mitsubishi -ში კონკრეტულად განაცხადეს, რომ Lancer Evolution -ის საკულტო სედანებს გაგრძელება აღარ ექნებათ. Mitsubishi Motors -ის გენერალურამ დირექტორმა ოსამუ მასუკომ პირდაპირ განაცხადა, რომ კომპანია ამიერიდან აქცენტს კროსოვერების მაღალშემოსავლიან სეგმენტზე გააკეთებს, ხოლო სრულამძრავიანი სედანი ინტერესს აღარ წარმოადგენს. ავტომობილის გაყიდვები ყოველთვის პატარა იყო, ამის გარდა Mitsubishi -მ ეკოლოგიურად სუფთა ავტომობილებისკენ აიღო კურსი, რომელთა რიცხვს Mitsubishi Lancer Evolution -ი არ მიეკუთვნება.

ამასთარ ერთად ოსამუ მასუკომ განაცხადა, რომ Evolution -ის “დამუხტული” ვერსია სამოდელო რიგში დარჩება, ოღონც კროსოვერის სახით. სავარაუდოდ, მეორე თაობის კროსოვერ Mitsubishi ASX -ს გამოუჩნდება Evolutionis ჰიბრიდული “დამუხტული”  მოდიფიკაცია, რომელიც მართალია ისეთი სწრაფი არ იქნება როგორც Mitsubishi Lancer Evolutioni, მაგრამ სამაგიეროდ გაცილებით მისაღები იქნება ეკოლოგიურობის მხრივ.


                                                            წყარო: Driver.ge