• ფორმულა 1: გრან პრი 2019

    2019 წლის ფორმულა ერთის გრან პრი სარბოლო სესიებით

  • ავტომობილის თვითდიაგნოსტიკის ფუნქცია

    თანამედროვე და, მით უმეტეს, მომავლის „ჭკვიანი ავტომობილის“ ტექნიკური სისტემის მართვა წარმოუდგენელია მისი შემადგენელი მექანიზმებისა და მოწყობილობების მუშაობის მუდმივი (თვით)დიაგნოსტიკის გარეშე. ეს აუცილებელია, რათა მართვის სისტემამ დროულად მოახდინოს რეაგირება სისტემაში მომხდარ არასტანდარტულ მოვლენებზე და ეცადოს, თავად აღმოფხვრას იგი; ან ოპერატიულად გააფრთხილოს მძღოლი უწესივრობების შესახებ; ან (უკიდურეს შემთხვევაში) დაიმახსოვროს ისინი, რათა მოთხოვნისთანავე მიაწოდოს მათ შესახებ ინფორმაცია სერვისის თანამშრომელს (ან მძღოლს).

  • Sir Vival - ექსპერიმენტალური უსაფრთხო ავტომობილი შორეული წარსულიდან

    არსებობენ ავტომობილები, რომლებიც ხანდახან დროს უსწრებენ: ტექნოლოგიით, ვიზუალით თუ ა.შ. უშუალოდ კი ეს ერთგვარი "მუშტაიდის საბავშვო მანქანა" სინამდვილეში 1958 წლის Sir Vival-ია. რომელიც ვოლტერ ჯერომის შთაგონებთი მისია იყო შეექმნა მსოფლიოში ყველაზე დაცული ავტომობილი. პროექტი 10 წელი გაგრძელდა. საბოლოო ჯამში, მას მართალია დასახული მიზანი ბოლომდე ვერ გამოუვიდა მაგრამ მისმა ქმნილებამ მსოფლოში ყველაზე უცნაური ავტომობილის ტიტული მაინც დაიმსახურა. რეალურად, იგი ერთ-ერთი პირველი ავტომობილია 1957 წლის Aurora-სთან ერთად რომელიც ექსპერიმენტალურ უსაფრთხო ავტომობილად შეიქმნა.

  • საავტომობილო შიგაწვის ძრავები

    საავტომობილო ტრანსპორტში დღეისთვის გამოყენებულია ნავთობური წარმოშობის თხევად საწვავზე (ან აირად საწვავზე) მომუშავე შიგაწვის ძრავები. აღნიშნული ენერგეტიკული დანადგარის დანიშნულებაა ნავთობური წარმოშობის საწვავის წვის შედეგად მიღებული ქიმიური ენერგია გარდაქმნას მექანიკურ ენერგიად.

  • რა არის Top fuel და რით განსხვავდება ბენზინისაგან

    თუკი გნებავთ შექმნათ მაღალი სიძლიერის მქონე 4 ტაქტიანი (Stroke) ძრავა, არსებობს რამოდენიმე მეთოდი მის მისაღწევად. პირველი: გავზარდოთ ტაქტი. მეორე: დავაყენოთ ტურბინა/სუპერჩარჯერი. მესამე და ბოლო: შევცვალოთ ბენზინი სხვა უფრო ენერგეტიკული საწვავით. ხოლო რაც შეეხება Top fuel დრაგსტერებს, სამივეს ერთიანად აკეთებენ.

Followers

Wednesday, September 2, 2015

UBB RS 1000


ერთ-ერთმა ტუნინგ ატელიე UBB Super Cars-მა, რომელიც 2007 წელს დაარსდა და მის შემდგომ მოჰყვება მანქანების ტუნინგს, (ძირითადად Mustang-ებს) შექმნა ახალი მონსტრი Mustangის სახით. ასევე ცნობილია რომ მისი პირველი პროექტი 2007 წლის Mustang-ი იყო, რომელიც აღჭურვილი იყო Ford GT-ის სუპერ დამჭირხნიანი ძრავით და ერქვა UBB 1000. ახლა კი წარმგვიდგენს მის ახალ პროექტს, 2015 წლის Mustang-ს (კოდური სახელით S550) რომელსაც UBB 900-ის სახელით მოიხსენიებენ.

ძრავა დარჩა იგივე, ბაზირებული Coyote 5.0 ლიტრი მოცულობით, რომელიც დაჭირხნული იქნება ჰელიონის სისტემით, გამომგდები ტყუპი ტურბოთი და ბურთულიანი საკისარი ტურბოთი. მაბრუნი მომენტით 8.000. ჩაბერვის შემდეგ კუბატურობა ისევ 5.0 ლიტრი იქნება. საერთო ჯამში 1.000 ცხენის ძალით. ეს ყველაფერი შეწყვილებული 6 სიჩქარიან სექვენტალურ გადაცემათა კოლოფთან, 60/40 ძალით. ასევე იქნება ორი ვარიანტი UBB 900 და RS 1000. განსხვავება კი ექსტერიერი იქნება კერძოთ ბამპერები.  (RS 1000 იქნება განიერი ბამპერებით) დაემატა სრული ამძრაობა. როგორც ამბობენ, რეჟიმების გადართვის უნიკალური სისტემით იქნება აღჭურვილი, რაც "ქუჩის" და "ტრეკის" სახელით იქნება ცნობილი, რომელსაც 5 წუთი სჭირდება გადასაწყობად. რაც ყველაზე მთავარია, განსაზღვრული იქნება ყველანაირი გემოვნებისთვის. აქედან გამომდინარე ზემოთხსენებულს დაემატება არჩევანი მარცხენა და მარჯვენა საჭის არჩევანთან დაკავშირებით, რაც ძირითადად გაერთიაებულ სამეფოში, სამხრეთ აფრიკაში და ავსტრალიაში იქნება ხელმისაწვდომი. საწყისი ფასი: 115.000$ (UBB 900)

ასევე კომპანია აპირებს Focus RS-ის დატუნინგებას. მისი 2.3 ეკობუსტი ძრავიდან 500 ცხენის ამოღებას RS-ის გადაცემათა კოლოფით, რაც საკმაოდ კარგია.