• ფორმულა 1: გრან პრი 2019

    2019 წლის ფორმულა ერთის გრან პრი სარბოლო სესიებით

  • ავტომობილის თვითდიაგნოსტიკის ფუნქცია

    თანამედროვე და, მით უმეტეს, მომავლის „ჭკვიანი ავტომობილის“ ტექნიკური სისტემის მართვა წარმოუდგენელია მისი შემადგენელი მექანიზმებისა და მოწყობილობების მუშაობის მუდმივი (თვით)დიაგნოსტიკის გარეშე. ეს აუცილებელია, რათა მართვის სისტემამ დროულად მოახდინოს რეაგირება სისტემაში მომხდარ არასტანდარტულ მოვლენებზე და ეცადოს, თავად აღმოფხვრას იგი; ან ოპერატიულად გააფრთხილოს მძღოლი უწესივრობების შესახებ; ან (უკიდურეს შემთხვევაში) დაიმახსოვროს ისინი, რათა მოთხოვნისთანავე მიაწოდოს მათ შესახებ ინფორმაცია სერვისის თანამშრომელს (ან მძღოლს).

  • Sir Vival - ექსპერიმენტალური უსაფრთხო ავტომობილი შორეული წარსულიდან

    არსებობენ ავტომობილები, რომლებიც ხანდახან დროს უსწრებენ: ტექნოლოგიით, ვიზუალით თუ ა.შ. უშუალოდ კი ეს ერთგვარი "მუშტაიდის საბავშვო მანქანა" სინამდვილეში 1958 წლის Sir Vival-ია. რომელიც ვოლტერ ჯერომის შთაგონებთი მისია იყო შეექმნა მსოფლიოში ყველაზე დაცული ავტომობილი. პროექტი 10 წელი გაგრძელდა. საბოლოო ჯამში, მას მართალია დასახული მიზანი ბოლომდე ვერ გამოუვიდა მაგრამ მისმა ქმნილებამ მსოფლოში ყველაზე უცნაური ავტომობილის ტიტული მაინც დაიმსახურა. რეალურად, იგი ერთ-ერთი პირველი ავტომობილია 1957 წლის Aurora-სთან ერთად რომელიც ექსპერიმენტალურ უსაფრთხო ავტომობილად შეიქმნა.

  • საავტომობილო შიგაწვის ძრავები

    საავტომობილო ტრანსპორტში დღეისთვის გამოყენებულია ნავთობური წარმოშობის თხევად საწვავზე (ან აირად საწვავზე) მომუშავე შიგაწვის ძრავები. აღნიშნული ენერგეტიკული დანადგარის დანიშნულებაა ნავთობური წარმოშობის საწვავის წვის შედეგად მიღებული ქიმიური ენერგია გარდაქმნას მექანიკურ ენერგიად.

  • რა არის Top fuel და რით განსხვავდება ბენზინისაგან

    თუკი გნებავთ შექმნათ მაღალი სიძლიერის მქონე 4 ტაქტიანი (Stroke) ძრავა, არსებობს რამოდენიმე მეთოდი მის მისაღწევად. პირველი: გავზარდოთ ტაქტი. მეორე: დავაყენოთ ტურბინა/სუპერჩარჯერი. მესამე და ბოლო: შევცვალოთ ბენზინი სხვა უფრო ენერგეტიკული საწვავით. ხოლო რაც შეეხება Top fuel დრაგსტერებს, სამივეს ერთიანად აკეთებენ.

Followers

Wednesday, July 8, 2015

Chevy Unleashes A Bear Attack To Call Ford’s Aluminum F-150 Wimpy


For all its competition, there’s long been a sort of Marquess of Queensberry rules among Detroit automakers about what kind of marketing punches should be thrown. Today, Chevrolet took to the Internets with a set of rule-breaking haymakers for its Silveradopickups targeting Ford’s aluminum-bodied F-150 as wimpy, even unleashing a bear on unsuspecting volunteers to prove its point.

Of the three videos posted online, the most effective features a real, non-CGI grizzly bear and a pair of cages — one made of steel, one of aluminum. The gentlemen subjects get to choose one cage when the bear emerges. Guess which one they run to?



The other two aim a bit higher. One, featuring long-time Chevy truck pitchman Howie Long, purports to put both trucks to a repair crash-test, ramming each in the side with a 1,700-lb. test sled at 9.1 mph. Four pickups from each brand were then sent to dealers for repairs; the aluminum F-150s went to Ford dealers trained to handle such jobs. Chevy’s claimed results: the F-150s cost more to repair ($7,720 vs. $5,965 on average) and while the Silverados were fixed in 18 days, the F-150s took a median of 53 days to fix. (In response to a question from Yahoo, Ford says the body parts themselves cost roughly the same versus the previous steel trucks, and that time to repair should be similar as well.)



Wait, did I say higher? I meant lower. Here’s the third: a focus group of ComicCon-esque fans asked to spitball a new superhero, “Almighty Aluminum Man,” who’s lighter and more efficient, maybe? At least Chevy didn’t paint his suit blue and say his real name was Henry:



Yes, the message is clear: Aluminum was invented by witches to shrink men’s private parts, and belongs nowhere near a real pickup. But there’s always the potential for a bit of backfire with this kind of punch. Some old car hacks might recall the time Chevy used Howie Long to make fun of Ford’s “man step” — the fold-out handle in the tailgate of the F-150. It was a hilarious bit of video, but it turns out that buyers kind of prefer it; Ford upgraded the “man step” in the 2015 trucks, and Chevy now has a step in its rear bumper. 

And the Silverado has its own aluminum hood and other pieces, and will need a lightweight strategy in the future to meet fuel economy rules. Should GM engineers decide that an aluminum body is the best way to meet those targets, they’ll have a grizzly debate to hurdle.

                                                    Source: Yahoo Autos