• ფორმულა 1: გრან პრი 2019

    2019 წლის ფორმულა ერთის გრან პრი სარბოლო სესიებით

  • ავტომობილის თვითდიაგნოსტიკის ფუნქცია

    თანამედროვე და, მით უმეტეს, მომავლის „ჭკვიანი ავტომობილის“ ტექნიკური სისტემის მართვა წარმოუდგენელია მისი შემადგენელი მექანიზმებისა და მოწყობილობების მუშაობის მუდმივი (თვით)დიაგნოსტიკის გარეშე. ეს აუცილებელია, რათა მართვის სისტემამ დროულად მოახდინოს რეაგირება სისტემაში მომხდარ არასტანდარტულ მოვლენებზე და ეცადოს, თავად აღმოფხვრას იგი; ან ოპერატიულად გააფრთხილოს მძღოლი უწესივრობების შესახებ; ან (უკიდურეს შემთხვევაში) დაიმახსოვროს ისინი, რათა მოთხოვნისთანავე მიაწოდოს მათ შესახებ ინფორმაცია სერვისის თანამშრომელს (ან მძღოლს).

  • Sir Vival - ექსპერიმენტალური უსაფრთხო ავტომობილი შორეული წარსულიდან

    არსებობენ ავტომობილები, რომლებიც ხანდახან დროს უსწრებენ: ტექნოლოგიით, ვიზუალით თუ ა.შ. უშუალოდ კი ეს ერთგვარი "მუშტაიდის საბავშვო მანქანა" სინამდვილეში 1958 წლის Sir Vival-ია. რომელიც ვოლტერ ჯერომის შთაგონებთი მისია იყო შეექმნა მსოფლიოში ყველაზე დაცული ავტომობილი. პროექტი 10 წელი გაგრძელდა. საბოლოო ჯამში, მას მართალია დასახული მიზანი ბოლომდე ვერ გამოუვიდა მაგრამ მისმა ქმნილებამ მსოფლოში ყველაზე უცნაური ავტომობილის ტიტული მაინც დაიმსახურა. რეალურად, იგი ერთ-ერთი პირველი ავტომობილია 1957 წლის Aurora-სთან ერთად რომელიც ექსპერიმენტალურ უსაფრთხო ავტომობილად შეიქმნა.

  • საავტომობილო შიგაწვის ძრავები

    საავტომობილო ტრანსპორტში დღეისთვის გამოყენებულია ნავთობური წარმოშობის თხევად საწვავზე (ან აირად საწვავზე) მომუშავე შიგაწვის ძრავები. აღნიშნული ენერგეტიკული დანადგარის დანიშნულებაა ნავთობური წარმოშობის საწვავის წვის შედეგად მიღებული ქიმიური ენერგია გარდაქმნას მექანიკურ ენერგიად.

  • რა არის Top fuel და რით განსხვავდება ბენზინისაგან

    თუკი გნებავთ შექმნათ მაღალი სიძლიერის მქონე 4 ტაქტიანი (Stroke) ძრავა, არსებობს რამოდენიმე მეთოდი მის მისაღწევად. პირველი: გავზარდოთ ტაქტი. მეორე: დავაყენოთ ტურბინა/სუპერჩარჯერი. მესამე და ბოლო: შევცვალოთ ბენზინი სხვა უფრო ენერგეტიკული საწვავით. ხოლო რაც შეეხება Top fuel დრაგსტერებს, სამივეს ერთიანად აკეთებენ.

Followers

Saturday, July 11, 2015

Alfa Romeo Should Build This Gorgeous Giulia Sportwagon

Even a Giulia-inspired crossover wouldn't look so bad. Check out these expert renders of what future Alfas could look like.



Alfa Romeo's long-awaited new sports sedan, the Giulia, has proven to be every bit the sexy Italian the brand needs as the follow-up to the 4C. We can't wait to drive the new Alfa, which is due to arrive here in mid-2016. Of course, the automaker will need to further flesh out its lineup globally, both to satisfy its dealer body and to maximize the return on its investment in the Giulia's new rear-drive platform. Our illustrator has worked up two additional Giulia-based body styles, presented here for your approval. Which one should sit alongside the Giulia sedan in Alfa showrooms?

The Giulia sedan was unveiled in high-zoot, Quadrifoglio form, which will be powered by a superb-sounding, 503-hp twin-turbo V-6. With that engine, the Giulia is claimed to be good for a 3.9-second sprint from 0 to 62 mph, and—according to a report on the Italian web site alVolante (via World Car Fans)—a top speed of 200 mph.



But of course there will lesser, more mainstream versions, likely powered by a naturally aspirated V-6 and a turbo four. In seeking higher volumes, probably no body style would serve Alfa better than a crossover. As rendered here (below), we see that a crossover SUV—and Alfa is expected to build at least one such model—could maintain a distinct Alfa Romeo look. The ostensible Audi Q5 and BMW X3 fighter also benefits from the sporty proportions afforded by the underlying rear-drive-based architecture.

All that said, there's no denying the smoldering hotness of the Guilia wagon rendering at the top of this post. Unfortunately, Alfa has told us that it has no plans for a wagon, but maybe they should reconsider. To our eyes, the Guilia in wagon form is every bit as handsome as the BMW 3-series wagon or the Audi A4 Avant, both of which are quite popular in Europe. Of course, we'd also love to see a Giulia wagon here, but that's even more of a long shot.

We'll see how Alfa goes about building on the Giulia, as it works toward its highly ambitious goal of400,000 annual sales by 2018. First will come the additional sedan offerings, which we'll see at the Frankfurt auto show this fall. After that—well, we'd bet on the crossover, but we're pulling for the wagon. Who knows, maybe we'll get both.

                                                                     Source: Car and Driver