სასამართლოში Ford-ის წინააღმდეგ შეტანილია სარჩელი, სადაც მას დეფექტური ავტომობილების გაყიდვას აბრალებენ, კერძოთ კი ახალი Shelby GT350-ია ნაგულისხმები, რომელიც გაყიდული იყო როგორც "track-ready", მაგრამ სინამდვილეში არ შეუძლია უზრუნველყოს უსაფრთხოება ტრეკზე.
მფლობელები რომლებიც ტრეკზე იმყოფებოდნენ ამბობენ, რომ ავტომობილი კარგავს სისწრაფეს ყოველგვარი გაფრთხილების გარეშე 15 წუთში. რასაც ასევე ადასტურებს Hagens Berman-ი, რომელმაც Toyota-ს 1.6 მილიარდი დოლარის დავა მოუგო მალული დეფექტისთვის. ასევე General Motors-ს, სანთლების პრობლემის მიზეზით, Volkswagen-სა და Mercedes-benz-სს პროგრამულ თაღლითობაზე და ა.შ.
სასამართლოს მტკიცებით ავტომობილის ბაზირებული მოდელი ან Technology Package, ხურდება გადაცემათა კოლოფისა და უკანა დიფერენციალის დეფექტურობის გამო, რასაც არ შეუძლია უზრუნველყოს ფუნქციისადმი საკმაო გაგრილება მაღალ სისწრაფეზე, გარე გადაცემათა კოლოფისა და დიფერენციალის გამაგრილების გარეშე. როდესაც ეს ხდება, ავტომობილი არსებული ინფორმაციით გადადის ე.წ Limp Mode-ში (Limp Mode მარტივად რომ ვთქვათ ერთგვარი გადაცემათა კოლოფის დაზიანებაა, როდესაც მეორე ან მესამე სიჩქარეში ვარდება და იჭედება), უცბად კარგავს ძალასა და სწრაფად ამცირებს სიჩქარეს.
"როდესაც Ford-მა დაიწყო Shelby GT350-ის გაყიდვა, მათ ზუსტად იცოდნენ ტრეკ-ენთუზიასტების მოწოდება: იგი იყიდებოდა გაზრდილი პერფორმანსით მცირე ტირაჟიან სიმბოლურ ავტომობილად, რომელიც დაკავშირებული იყო რბოლასთან" ნათქვამია Hagens Berman-ის ხელმძღვანელის სტივ ბერმანის მიერ. "ჩვენ გვჯერა რომ Ford-მა იგი გაასაღა როგორც "track-ready", როდესაც იცოდნენ, რომ ზემოთხსენებულ ავტომობილებს ტრეკზე დეფექტი აღმოაჩნდებოდა."