• ფორმულა 1: გრან პრი 2019

    2019 წლის ფორმულა ერთის გრან პრი სარბოლო სესიებით

  • ავტომობილის თვითდიაგნოსტიკის ფუნქცია

    თანამედროვე და, მით უმეტეს, მომავლის „ჭკვიანი ავტომობილის“ ტექნიკური სისტემის მართვა წარმოუდგენელია მისი შემადგენელი მექანიზმებისა და მოწყობილობების მუშაობის მუდმივი (თვით)დიაგნოსტიკის გარეშე. ეს აუცილებელია, რათა მართვის სისტემამ დროულად მოახდინოს რეაგირება სისტემაში მომხდარ არასტანდარტულ მოვლენებზე და ეცადოს, თავად აღმოფხვრას იგი; ან ოპერატიულად გააფრთხილოს მძღოლი უწესივრობების შესახებ; ან (უკიდურეს შემთხვევაში) დაიმახსოვროს ისინი, რათა მოთხოვნისთანავე მიაწოდოს მათ შესახებ ინფორმაცია სერვისის თანამშრომელს (ან მძღოლს).

  • Sir Vival - ექსპერიმენტალური უსაფრთხო ავტომობილი შორეული წარსულიდან

    არსებობენ ავტომობილები, რომლებიც ხანდახან დროს უსწრებენ: ტექნოლოგიით, ვიზუალით თუ ა.შ. უშუალოდ კი ეს ერთგვარი "მუშტაიდის საბავშვო მანქანა" სინამდვილეში 1958 წლის Sir Vival-ია. რომელიც ვოლტერ ჯერომის შთაგონებთი მისია იყო შეექმნა მსოფლიოში ყველაზე დაცული ავტომობილი. პროექტი 10 წელი გაგრძელდა. საბოლოო ჯამში, მას მართალია დასახული მიზანი ბოლომდე ვერ გამოუვიდა მაგრამ მისმა ქმნილებამ მსოფლოში ყველაზე უცნაური ავტომობილის ტიტული მაინც დაიმსახურა. რეალურად, იგი ერთ-ერთი პირველი ავტომობილია 1957 წლის Aurora-სთან ერთად რომელიც ექსპერიმენტალურ უსაფრთხო ავტომობილად შეიქმნა.

  • საავტომობილო შიგაწვის ძრავები

    საავტომობილო ტრანსპორტში დღეისთვის გამოყენებულია ნავთობური წარმოშობის თხევად საწვავზე (ან აირად საწვავზე) მომუშავე შიგაწვის ძრავები. აღნიშნული ენერგეტიკული დანადგარის დანიშნულებაა ნავთობური წარმოშობის საწვავის წვის შედეგად მიღებული ქიმიური ენერგია გარდაქმნას მექანიკურ ენერგიად.

  • რა არის Top fuel და რით განსხვავდება ბენზინისაგან

    თუკი გნებავთ შექმნათ მაღალი სიძლიერის მქონე 4 ტაქტიანი (Stroke) ძრავა, არსებობს რამოდენიმე მეთოდი მის მისაღწევად. პირველი: გავზარდოთ ტაქტი. მეორე: დავაყენოთ ტურბინა/სუპერჩარჯერი. მესამე და ბოლო: შევცვალოთ ბენზინი სხვა უფრო ენერგეტიკული საწვავით. ხოლო რაც შეეხება Top fuel დრაგსტერებს, სამივეს ერთიანად აკეთებენ.

Followers

Monday, July 13, 2015

The Nissan GT-R is About to Get Even Better


Nissan performance fans wait with bated breath. The hallowed Nissan GT-R is expected to receive its long-awaited replacement as early as 2018, brining with it a purported hybrid drivetrain and new looks to boot. A radical change, considering the current model has been on sale since 2008. 

But GT-R devotees may not have to wait until 2018 or beyond to experience an improved sports car. According to Australia’scaradvice.com.au, the current generation R35 GT-R will continue to evolve in the coming years.

In a media presentation at the recent 2015 24 Hours of Le Mans race, in which the company competed its new GT-R LM Nismo Le Mans prototype, Nissan chief creative officer Shiro Nakamura noted the current GT-R road car has “more potential to be better.”



“Performance is already very good – [zero to 62 mph] in 2.7 seconds – it’s fastest. So it might be impossible to get higher, speed-wise, but maybe more better handling and that kind of thing.”

Incredible off-the-line speed has been a calling card of the twin-turbo V6 R35 GT-R since its debut, but with the ceiling apparently met for the current car, weight savings and suspension performance look to be the next logical areas of improvement. The current car tips the scales at around 3,900 pounds, and in its highly tuned 2016 Nismo variant, it muscles up a colossal 600 horsepower.

Nakamura noted of the upcoming model years, “I think it’s an improvement. Even design wise, we have some minor changes coming very soon. You will see very shortly.”

The design of the next-gen GT-R still remains very much in question, with some pointing to Nissan’s Concept 2020 Vision Gran Turismo for inspiration. Rather, Nakamura hints that the firm’s Le Mans entry provides some helpful clues.

“Nissan GT-R LM Nismo is not a production car, but it is inspired by GT-R and also to give us inspiration for future GT-R.” He added, “I think we’re better to continue to make an evolution of today’s car rather than switching to something completely different.”

While the next iteration of Nissan GT-R is widely rumored to adopt a hybrid powertrain, Nakamura would not confirm or deny the possible arrangement, but noted hybrid power as an aspect still in experimentation.

                                                                  Source: Bold Ride