Monday, February 11, 2019
Toyota Racing Development-მა Supra განაახლა
ავტომობილს შემოსდა ახალი კარბონის გვერდითა ქვედა პანელებით, სპოილერით, გარნირებით (კარებებზე) და ალუმინის 19 ინჩიანი დისკებით. ყოველივე ეს როგორც ამბობენ, გააუმჯობესებს აეროდინამიკას. ძრავა, დაკიდება და გადაცემათა კოლოფი ხელუხლებელი დარჩა.
შესაბამისად, ძრავთა გამა ისევ იგივე რჩება: BMW-ს I ტიპის 6 ცილინდრიანი 3.0 ლიტრი მოცულობის ტყუპ ტურბოდამჭირხნიანი, 335 ცხენის ძალითა და 450 ნიუტონ მეტრით; ასევე, 2.0 ლიტრი მოცულობის ტურბოდამჭირხნით: 197 ცხენის ძალით, 319 ნიუტონ მეტრით და 255 ცხენის ძალითა და 399 ნიუტონ მეტრით. უკანასკნელი ორი, ევროპისთვის და შტატებისთვის დადასტურებული არ არის.