Tuesday, January 16, 2018
Ranger-ი ამერიკულ ბაზარს უბრუნდება #NAIAS2018
8 წლის წინ, Ford-მა Ranger-ის წარმოება შეაჩერა ამერიკულ ბაზარზე. შარშან, მისი წარმოების დაწყების შესახებ განაცხადა, ხოლო წლევანდელ Detroit Auto show-ზე კი ახალი Ranger-ი წარადგინა. რეალურად, ახალი მოდელი იმ მოდელისგან დიდად არ განსხვავდება რომელიც მსოფლიოს მაშტაბით იყიდება, თუმცა მრავალ განახლებას მიიღებს ამერიკელი მყიდველი.
სამომავლო ვარიანტი SuperCab და SuperCrew ვერსიებად იქნება ხელმისაწვდომი ფოლადის ძარაზე. ექსტერიერის მხრივ მიიღებს ფოლადის ბამპერებს, მოდელისდა მიხედვით სპეფიციურ ცხაურს, ახალ ალუმინის ძარის ზედას ორმაგი ამოზნექილობით, ბეჯებს, ფრთებს, სპოილერს უკეთესი აეროდინამიკისთვის და F150-ის სახელურს.
ინტერიერში განახლებულია საჭე, გადამრთველი და დამატებულია წყალგამძლე შესანახი ადგილი რომელიც უკანა სავარძლის ქვეშაა. სამუშაო დაფაზე 8 ინჩიანი თაჩსქრინ მონიტორია Ford-ის Sync 3 სისტემით, Apple Carplay -ს, Android Auto -სა და Amazon Alexa -ის ინტეგრირებით. ასევე, 4G Wi-Fi hotspot 10 მომხმარებლისთვის და აუდიოფილებისთვის B&O პრემიუმ ხმის სისტემა.
უსაფრთხოების მხრივ ავტომატური გადაუდებელი მუხრუჭი და უკანამხედი კამერა სტანდარტულად ყველა მოდელს მოყვება. ხოლო ადაპტაციური კრუიზ კონტროლი, ბრმა წერტილის მონიტორინგი, ხაზიდან არ გადასვლის და მისი ხმოვანი სისტემა ოფციის სახით იქნება წარმოდგენილი.
ძალურ დანადგარი, რაც კი ჯერ-ჯერობით დადასტურებულია მოიცავს I ტიპის 4 ცილინდრიან 2.3 ლიტრი მოცულობის მოდიფიცირებულ ძრავს ტურბოდამჭირხნით (იგივე Focus RS-ის ძრავი, ცოტა მოდიფიცირებით), ნაწრთობი მუხლა ლილვითა და ბარბაცათი. თითქმის იგივე რაც Mustang-ში მოიპოვება და V ტიპის 6 ცილინდრიანი 3.0 ლიტრი მოცულობის დიზელის Power Stroke 250 ცხენის ძალითა და 440 ნიოტონმეტრით. კონკრეტულად ამ ოფციას 5170 კილოგრამის გაწევა და 916 კილოგრამის გადატანა შეეძლება. ორივე ძრავს ექსკლუზიური 10 სიჩქარიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი მოემსახურება.
განმავლობაში F-150 უანდერძებს სვლის 4 რეჟიმიან სისტემას, რაც არეგულირებს დროსელის რეაქციას, გადაცემათა კოლოფის სიჩქარის შერჩევას და ტრაექტორიის კონტროლს ოპტიმალური ძალისთვის ჩვეულებრივ გზაზე, ტალახში, ქვიშაში თუ ისეთ ზედაპირებზე, როგორებიც ხრეში და თოვლია. ასევე კრუიზ კონტროლი, რომელიც მონიტორინგს გაუწევს დაბალ სიჩქარეზე და რთულად გადასალახავ ადგილებში.
გარდა ამისა, ოფციის სახით ხელმისაწვდომი იქნება FX4, რომელიც სპეციალურ უგზოობის საბურავებს, სპეც. ამორტიზაციას და ძირის დამცავს მოიცავს.
საერთო ჯამში მასში იგივე ტექნოლოგიაა გამოყენებული, რაც მომავალ Bronco-ში, რომელიც 2020 წელს გამოჩნდება.
გაყიდვები დაიწყება 2019 წლის პირველ კვარტალში, ოფციით: ორი ან სრული ამძრავი და XL, XLT