როგორც უკვე ვიცით, ხვალ Shelby ქეროლ შელბის მე-5 წლისთავთან და GT500-ის დაბადების დღესთან დაკავშირებით გამოფენას ატარებს. სადაც, როგორც დაგვპირდა, 2 უახლეს მოდელს წარადგენს. ერთ-ერთი Super Snake-ის კონცეპტია.
"ლურჯი ელვა" - როგორც მას უწოდებენ კომპანიაში, წინამორბედებისგან დიდად განსხვავდება. რასაც გავრცელებული სურათები მოწმობს.
ექსტერიერში, როგორც სურათებიდან ჩანს, დამატებული აქვს ე.წ Wide Body, 4 ინჩი ზომის track-ი და 2.5 ინჩი ზომის სპლიტერი, მართვის მაქსიმალური რეგულირებისათვის. ასევე სპეციალური: ტრეკის ამორტიზაცია, უკანა ე.წ დაბლითა გიტარები, ლილვი, გიტარები, რა თქმა უნდა ახალი საბურავები თავისი დისკებითურთ და Brembo Shelby-ის სამუხრუჭე სისტემა 16 ინჩიანი როტორით და 4 ცილინდრიანი სუპორტით წინ, ხოლო უკან 14 ინჩიანი როტორით და 6 ცილინდრიანი სუპორტით.
რაც შეეხება ყველაზე მთავარს: მის მამოძრავებელ ძალას. კომპანიაში გადაწყვიტეს ისევ ის ძველი 5 ლიტრი მოცულობის V ტიპის 8 ცილინდრიანი ძრავი გამოეყენებინათ, რომელსაც ძველ Super Snake-ებში ვხვდებით. თუმცა, ამჯერად იგი 750 ცხენის ძალით იქნება აღჭურვილი.
"რეგულირებადი ამორტიზაციის "პრუჟინა" და უზარმაზარი Brembo-ს სამუხრუჭე სისტემა, ფართე დისკებისა და საბურავების გვერდით, მრავალმნიშვნელოვნად ცვლის მანქანის მართვის დინამიკას. ყოველივე ეს კი წარმოქმნის უფრო მეტ მოჭერას შემდეგი დამუხრუჭებისათვის და ნაადრევი აჩქარებისთვის კუთხეებში.
იგი უფრო მეტ კომუნიკაციას დაამყარებს მძღოლთან და უკეთესად შთანთქავს ტრეკის არასაკმარისობას" - ასე განუცხადა ვინს ლავიოლეტემ, Shelby Amerian-ის ოპერაციების ვიცე პრეზიდენტმა ჟურნალისტებს და სტუმრებს.